Het team van het Bureau voor Toerisme Sud Vendée Littoral staat het hele jaar paraat om aan de verwachtingen van zijn bezoekers te voldoen.

Onze missies

  • Ontwikkelen van het toeristische aanbod,
  • Promoten van het toeristische aanbod,
  • Onthaal en toeristische informatieverstrekking,
  • Sales en marketing van het toeristische aanbod,
  • Analyse van de plaatselijke toeristische economie.

Onze doelen

  • Onze bezoekers zoveel mogelijk tevreden stellen om klanten te binden,
  • Erkenning voor het Bureau voor Toerisme en zijn team krijgen bij bedrijven en raadsleden,
  • Werkwijzen verbeteren voor een gelijkmatige dienstverlening, zowel op geografisch gebied als op de lange duur,
  • De klantvriendelijkheid ontwikkelen ten behoeve van een voortdurend veranderende doelgroep.

Ons kwaliteitsbeleid

  • Zorgen dat onze kantoren comfortabel en bereikbaar zijn,
  • De wachttijden beperken,
  • Betere informatie verstrekken dankzij een uitstekende kennis van de streek,
  • Een vriendelijk en beleefd onthaal bieden,
  • Brieven en mails binnen 48 u behandelen,
  • De telefoon opnemen voordat deze 4 keer is overgegaan,
  • Klachten binnen 72 u behandelen en volgen tot aan de afhandeling.

Wij zetten ons elke dag in voor kwaliteit!