Onze missies
- Ontwikkelen van het toeristische aanbod,
- Promoten van het toeristische aanbod,
- Onthaal en toeristische informatieverstrekking,
- Sales en marketing van het toeristische aanbod,
- Analyse van de plaatselijke toeristische economie.
Onze doelen
- Onze bezoekers zoveel mogelijk tevreden stellen om klanten te binden,
- Erkenning voor het Bureau voor Toerisme en zijn team krijgen bij bedrijven en raadsleden,
- Werkwijzen verbeteren voor een gelijkmatige dienstverlening, zowel op geografisch gebied als op de lange duur,
- De klantvriendelijkheid ontwikkelen ten behoeve van een voortdurend veranderende doelgroep.
Ons kwaliteitsbeleid
- Zorgen dat onze kantoren comfortabel en bereikbaar zijn,
- De wachttijden beperken,
- Betere informatie verstrekken dankzij een uitstekende kennis van de streek,
- Een vriendelijk en beleefd onthaal bieden,
- Brieven en mails binnen 48 u behandelen,
- De telefoon opnemen voordat deze 4 keer is overgegaan,
- Klachten binnen 72 u behandelen en volgen tot aan de afhandeling.
Wij zetten ons elke dag in voor kwaliteit!